בטיחות בעבודה – כיצד להתנהל כשפורצת שריפה?

0
897
בטיחות באש בעובדה | סייפטי פורטל בטיחות

בטיחות אש

דמיינו לכם סיטואציה שבה אתם נמצאים חלילה בעבודה ופורצת שריפה. האם אתם יודעים כיצד לפעול? האם אתם יודעים היכן ממוקמים המטפים? האם אתם יודעים כיצד להשתמש בהם? אם התשובה היא כן, כל הכבוד אך אם התשובה היא לא, רוצו לשאול את המעסיק שלכם ותדרשו הדרכה בנושא בטיחות אש. כולנו אחראים לחיים שלנו. ריענון הנהלים בכל הקשור לבטיחות במקרים של הופעה של אש הוא חיוני במקום עבודה. בטיחות אש ניתן ללמוד. קיימות הדרכות שניתן להזמין משירותי חברות חיצוניות שייתנו מענה לאנשים העובדים בחברה. חשוב לבדוק כי כולם הפנימו והבינו כיצד להתנהל במקרים כאלה בהם גם מרכיב הלחץ נכנס לתמונה. העסקת ממונה בטיחות יכולה להקל על המשימה ולגרום לתחושת בטיחות בעבודה.

בטיחות בעבודה

חינוך לשמירה על בטיחות

בטיחות בעבודה היא פרמטר חשוב בכל עבודה שהיא בין אם זה בבתי ספר, בעבודה במעבדות או בסטודיו ליצירת אמנות. כולם ללא ספק חייבים וצריכים לדעת כיצד לתפעל אירועי בטיחות ובייחוד כאלה שמסכני חיים. חברות גדולות מחויבות להעסיק ממוני בטיחות בעבודה מקצועיים מה שגורם למניעה של אירועי בטיחות, ניהול נכון של אירועי בטיחות כשכבר מתקיימים וגם להפנמה מצד העובדים כיצד להתנהג בזהירות יתרה בעבודה ואיך לנהל אירוע בטיחות במידת הצורך. יש לחנך לעבודה בבטיחות כבר מגיל צעיר ואפילו בבתים שלנו. כדאי לדעת היכן נמצאים עזרי בטיחות מסביבנו ולמי לפנות בעת הצורך.

 

 הדרכת כיבוי אש – מניעה היא שם המשחק

הדרכת כיבוי אש היא הדרכה שנעשית על ידי איש המוסמך לכך, בה לרוב מתרגלים גם בפועל כיבוי אש חיה בזהירות המתבקשת. כל מעביד חייב לדאוג לקיומה של הדרכה שכזו פעם בשנה לעובדים שלו על מנת לשמור על העובדים ועל הציוד שלפעמים עלותו נמדדת בכספים רבים. קשה מאוד להשתלט על אש כאשר היא מתפזרת וגדלה במהירות ולכן יש לנסות ולמנוע היווצרותה. על כן יש להכיר מהם הגורמים הספציפיים שעשויים לגרום להתלקחות של אש במקום העבודה ולמנוע אותם. לא בטוחים כיצד לעשות זאת? – צרו קשר עם אשר אביזמר- בטיחות לעד בע"מ שיספקו לכם שירותים מקצועיים בכל הקשור לבטיחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here