לקום כל בוקר ולהרגיש בטוח במקום העבודה

0
768
הכנת תיק שטח | סייפטי פורטל בטיחות

 

בטיחות במקום העבודה

בטיחות במקום העבודה מעידה על חברה ברמה גבוהה, שאכפת לה מהעובדים שלה שמשקיעים את זמנם יום יום בעבודה נאמנה למקום העבודה שלהם. בטיחות במקום עבודה מובילה לתפוקה טובה יותר של העובדים שמרגישים כי יכולים לסמוך על המנהלים שלהם בכל נושא שעולה על ליבם. אם עובד יכול לגשת למנהל שלו ולומר לו כי הוא חושב שקיימת תקלה שעלולה לגרום לתאונה והמנהל מייד נרתם למשימה לתיקון התקלה ומערב את כל הגורמים הרלוונטיים החל מממונה הבטיחות ועד לאנשי מקצוע מתאימים וההנהלה, אז הוא מרגיש מוערך וגם איכות העבודה שלו תהיה בהתאם. בטיחות במקום העבודה מתחילה על ידי בניית תוכנית לניהול בטיחות שנתית וקיים אדם שאחראי על כל ענייני הבטיחות למיניהם במקום העבודה.

מערכת ניהול איכות

איסוף וניתוח מידע שעומד בדרישות הלקוח במינימום מאמץ

מערכת ניהול איכות המבוצעת באופן יסודי ומקצועי יכולה לתרום לחברה בשיפור מתמיד של מערכי הייצור שלה, השירות והבטיחות. איסוף של נתונים, ניתוח מידע ושיפור תהליכי ניהול בהקשרים של בטיחות אך לא רק יכולים להתבצע במערכות חדשניות ובצורה כזו שדרוג החברה הוא וודאי. ניהול שכזה על ידי מערכת ניהול איכות הוא משימה לא פשוטה בעיקר עבור חברות גדולות שמניעות תהליכים רבים ומגוונים והיד צריכה להיות תמיד על הדופק. על כן, יש לבחור בתוכנה המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם ולא פחות חשוב לבחור את האדם הראוי לעבודה מסוג שכזה. תוכנה כזו מציעה בקרת תיעוד, מבדקי איכות, ניהול פרויקטים, ניהול מערך אחזקה, לוגיסטיקה וכמובן ניתוח תקלות ובטיחות. אין ספק ששימוש באחת מייעלת את זמני העובדים ואת התפוקה הסופית.

נאמני בטיחות 

על מי כדאי לסמוך בפן הבטיחותי?

נאמני בטיחות אלו אנשים שעברו הדרכות והכשרות בתחומי הבטיחות במקום עבודה ושמירה על העובדים. אלו אנשים שכשאתם ניגשים אליהם עם שאלה, הם יידעו לספק תשובה ואתם תוכלו לסמוך עליה במאה אחוז. שירותים של נאמני בטיחות הכרחיים על מנת למנוע את הסיכונים שעלולים להתרחש במקומות עבודה רבים ושונים. בחברת שחר הנדסת בטיחות יספקו לכם ידע רב על ידי אנשי מקצוע בתחומים רבים כמו טיפול בחומרים מסוכנים, הדרכות בטיחות ועוד. בשחר הנדסת בטיחות יתנו לכם מענה בכל נושא הקשור לבטיחות וגם בנושאי נאמני בטיחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here