מערכת סינון לממ"ד

0
1149
קרדיט: רונן שביט בע"מ

בכל מבנה אין זה משנה אם מדובר בבית פרטי או בניין או במבנה מוסדי יש צורך בממ"ד מרחב דירתי מוגן שמטרתו העיקרית למנוע פגיעה של טילים או למנוע כניסת גזים רעילים או ביולוגיים . כיוון שעל מנת לבצע את תפקידו כראוי על החדר להיות אטום לחלוטין, יש צורך במערכת סינון אוויר המותאמת במיוחד למרחב המוגן.

במאמר זה נדבר על מערכת סינון אויר לממ"ד מהי מה הייחוד שלה ממה היא מורכבת ועוד על מנת שכאשר אתם בונים או מתכננים ממ"ד עליכם לקחת בחשבון את התכנון של הממ"ד על מנת שהם יוכלו ליהנות ממ"ד תקין ומאובזר כזה שיגן עליכם ברגעים הקשים של החיים.

מדוע נדרשת מערכת לסינון אויר בממ"ד?

לפני כעשור החליטו בפיקוד העורף שיש צורך להתקין מערכת סינון אויר מחמירה. אחת המחשבות שהובילו להחלטה זו היא העובדה שחדר הממ"ד צריך להיות אטום לחלוטין ובגלל שהוא כזה אין בו מספיק אוויר ואין בו תחלופת אויר טובה. בני הבית משתמשים בכל החמצן שקיים ולכן יש צורך במערכת סינון אויר שדואגת לכך שתהיה תחלופת אויר טובה. על מנת להשתמש בחדר המוגן בבטחה ולאורך זמן יש צורך בהתקנת מערכת לסינון אויר שתדאג לתחלופה טובה של אויר ותאפשר שהיה נוחה ונעימה בממ"ד.

למידע נוסף על דלת ממד.

סוגי מערכות סינון האוויר השונות

מערכות סינון אויר מוסדיות

מערכות אלו הן מערכות סינון אוחר שמיועדות לקופת חולים ובתי ספר ובעצם כל מוסד למרות היותן של המערכות האלו מאסביות. שקע רגיל מספיק להן ולכן יש צורך לדאוג לכך כי הן יותקנו ויוכלו לסנן את האויר בחדר בצורה טובה. .

מערכות סינון ביתיות

מערכות אלו משמשות למרחבים מוגנים ביתיים בלבד הן מתחברות לשקע חשמל רגיל והמטרה שלהן היא לסמן את האוויר בצורה יעילה.

מדוע מערכות הסינון חשובות במיוחד?

מערכות הסינון חשובות כי בממ"ד נמצאים לפעמים בעלי צרכים מיוחדים שאינם מצליחים לנשום בכוחות עצמם או שהם בעלי מחלות נשימה המקשות עליהם בחבישת מסכת אב"כ לאורך זמן ולכן התקנת מערכות סינון מתקדמות היא חשובה .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here